Lang = "ru">

Biuro Obsługi komputery: minimalny czas reakcji na zamówienie
(782) 959-91-03

Biuro Obsługi komputery: minimalny czas odpowiedzi dla aplikacji, artykuł od

W ramach kontraktu na utrzymanie czasu reakcji biuro komputer jest minimalne.

Jeśli ekspert przywiązany do swojego biura w czasie leczenie jest bezpłatne, będzie natychmiast reagować na prośby o konserwacji komputerów biurowych. Znaczna część tych zastosowań są przetwarzane tak szybko, jak to możliwe w układzie zdalnego zarządzania. Ale zgadzamy się na temat możliwego terminu maksymalnej odpowiedzi dla każdego typu aplikacji biurowych do obsługi komputerów.

Do tego zabiegu komputery Biuro Obsługi Klienta są podzielone na trzy kategorie: bieżących, pilnych i awaryjnych.

Obecne aplikacjewykonywane podczas rutynowych wizyt w biurze. Pilność takich aplikacji nie wpływa na wydajność systemu komputerowego, w związku z tym, w porozumieniu z klientem, są przeprowadzane wspólnie z planowanych prac w czasie rutynowej konserwacji komputerów biurowych.

pilne wnioskiZ reguły nie wpływają na ogólną wydajność systemu komputerowego, ale wymaga dość szybką odpowiedź. Zazwyczaj w takich zastosowaniach specjalista przychodzi do biura w ciągu 04 godzin (w aplikacji rano - na pracy po południu, wieczorem we wniosku - w pracy rano). Oczywiście, jeśli specjalista przywiązany do swojego biura wolnego, będzie spełniać ten wniosek bez zwłoki. Po prostu oznaczać maksymalnego czasu odpowiedzi.

Pilne prośby o serwis komputerów biurowych- wniosek w sprawie problemów i pilności ich realizacji wpływa na funkcjonalność systemu komputerowego. Jeśli taki wniosek możliwe jest przeprowadzenie zdalnej administracji systemu, nasi specjaliści będą natychmiast reagować na nią po żądanie jest przetwarzane, koordynatora. Jeżeli praca jest wymagane do wykonywania specjalistycznej podróży do biura, trzeba maksymalnie do 7 godzin w celu zebrania informacji, wziąć składniki, przygotowanie się do rozwiązania problemu i dostać się do biura klienta do pracy. Dlatego polecamy :

Top_scroll