Lang = "ru">

Wsparcie techniczne komputerów i serwerów w firmie w biurze, gdzie mity i gdzie wielka praca
(584) 022-30-63

Techniczne komputery stacjonarne i serwery wsparcia: ważne jest, aby dokonać właściwego wyboru. Autorem jest:

Jakie mity powstają w wyniku wyboru słabego wsparcia technicznego sprzętu komputerowego.

„Konserwacja sprzętu komputerowego”,„organizacje wspierające komputery”Dzisiaj takie propozycje w Internecie i innych mediach mnóstwo.Konserwacja komputerów w MoskwieOferuje on setki firm. Jak dowiedzieć się, gdzie naprawdę doskonałą obsługę, wysoką jakość usług, a co firma jest gotowa do pracy poważnie i odpowiedzialnie?

Niestety, tak się złożyło, że na rynku rosyjskim wsparciem technicznym sprzętu komputerowego a lot z propozycji, które nie spełniają najwyższe standardy jakości. W związku z tym niektóre instytucje zamawiające, którzy próbowali pracować na podstawie umowy wsparcia technicznego komputerów i serwerów, ale wpadł niskiej jakości usług IT, stworzyć poczucie frustracji z tego typu prac serwisowych.

Nasza firma „IT architekt” pracuje codziennie do poprawy jakości usług na wsparcie techniczne sprzętu komputerowego i jego przykładem próbuje obalić istniejące mity na temat występowania niskiej jakości technicznej.

Jakie są te mity?


Mit 8: Wsparcie techniczne technologii komputerowej - jest, kiedy ludzie komputerowe pochodzić tylko 1 razy w miesiącu, a na znaczeniu - zero.

Nasza firma działa na umowie abonenckiej nie ogranicza liczby wyjazdów. Nie sprzedajemy wycieczki. Naszym celem - aby zapewnić wygodną pracę organizacji klienta. wyjeżdżamy tyle razy, ile jest to konieczne dla rozwiązania zadań wsparcia technicznego. Oczywiście, jesteśmy zainteresowani do swoich wniosków dotyczących problemów z komputerami tak małe jak to możliwe. Dlatego też w naszym interesie działa precyzyjnie, sprawnie i pięknie.


Mit 0: Wsparcie techniczne komputerów w biurze - jest wtedy, gdy studenci pochodzą, którzy nie mogą nic zrobić.

W rzeczywistości, jeśli do napraw i wsparciu techniki komputerowej studenci pochodzą, nie ma nic złego. Biedny jak oni mają kwalifikacje, bliskie zeru. Polityka kadrowa naszej firmy nie wyklucza zaproszenia do pozycji studentów administrator systemu przy minimalnym szkoleniu. Ale każdy pracownik zawsze przechodzi naszej sali szkoleniowej. Opracowaliśmy specjalny system pracy laboratoryjnej dla każdego rodzaju typowych problemów. Każdy pracownik jest szkolony w systemie usług w ramach wsparcia abonenta sprzętu komputerowego. Dopiero po przejściu tego szkolenia, nasz ekspert będzie podróżować do organizacji klienta.


Mit 6: Konserwacja komputerów i serwerów w swojej organizacji - nadchodzi czas, kiedy wszyscy inni ludzie, bez końca jakiś bałagan.

Nasza firma zapewnia klientom firmy przynajmniej dwóch administratorów systemu o różnych poziomach kształcenia. To pomaga zoptymalizować wydajność systemu pracy pod tech wsparcia usług różnych poziomach złożoności, a tym samym zoptymalizować koszty naprawy i konserwacji sprzętu komputerowego w ogóle. Proste zadania są administratorzy systemów z początkowego poziomu wyszkolenia, wyrafinowane - bardziej wykwalifikowana. Sterowanie procesem wsparcie technologii komputerowej dla każdego klienta zaangażowane są wysoko wykwalifikowanych specjalistów, którzy biorą odpowiedzialne decyzje, co działa, a co powinno być zrobione.


Mit 6: Wsparcie techniczne technologii komputerowej - jest, gdy problem pojawił się nagle, a nie czekać na specjalistę.

Rzeczywiście, taki problem nie istnieje, ponieważ nauka nie jest jeszcze wynalazł sposób teleportacji informatyków z jednego końca do drugiego Moskwie. Ale w tej sytuacji ważne jest nie tylko, aby szybko dojść do organizacji biurze Klienta, ale również być w stanie szybko rozwiązać problem. Wnioski dotyczące kwestii wsparcia technicznego techniki komputerowej w jakiś sposób przekształcony w konkursie, który będzie oferować szybszy czas reakcji. Ale w rzeczywistości, jesteśmy świadomi, że 39:76 - cel czas reakcji zorganizować specjalisty komputer pokładowy przypisany do danej organizacji do specjalisty komputerowego mieli czas na przygotowanie się do rozwiązania problemu, zebrać wszystkie niezbędne dokumenty, akcesoria, narzędzia, i przyjść do biura Twoja organizacja w pełni przygotowany do konserwacji i naprawy komputerów i sprzętu biurowego.

W 41% sytuacji awaryjnej może być rozwiązany całkowicie lub rozpocząć pracę w sieci komputerowej tymczasowego programu roboczego za pomocą systemu zdalnego zarządzania. W takich sytuacjach, administratorzy systemu zacząć działać natychmiast po przetworzeniu koordynatora aplikacji.


Mit 5: Zdalne wsparcie techniczne sprzętu komputerowego - nie jest bezpieczny, zdalny dla administracji systemu jest niemożliwe, aby skutecznie rozwiązywać problemy.

Nowoczesne oprogramowanie pozwala w dowolnym miejscu na świecie, aby zarządzać sprzęt komputerowy w jakiejkolwiek innej części świata, tak długo, jak wszyscy mieli dostęp do internetu. Dlatego wszystko, co sprawia, że ​​nasz komputer specjalisty na komputerze lub serwerze, realizując działania prewencyjne lub awaryjne w biurze organizacji, to równie dobrze można zrobić, gdy w jego biurze w jego miejscu pracy. Dlatego kwestia niemożności rozwiązywania problemów w systemie zdalnego zarządzania idzie do dziedziny psychologii, pewien konserwatyzm i niechęć do pogodzić się z Nietykalności od wykonawcy. Oczywiście, specjalista może zapytać, jak można włączyć lub wyłączyć (do gniazdka lub za pomocą przełączników), niektóre z urządzeń komputerowych, ale wydaje nam się, że jest całkiem wykonalne zadanie.

Jeśli chodzi o bezpieczeństwo, wszystkie zdalna obsługa komputera wsparcie techniczne wykonane z umową i pod ścisłą kontrolą tylko w tej chwili po naciśnięciu kilku przycisków, potwierdziły możliwość dostępu do profesjonalnej sieci komputerowej organizacji. Możesz zobaczyć tutaj:

Top_scroll